Dn. 26 kwietnia 2021 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W TOMISŁAWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA W TOMISŁAWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000245351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomisławice 16
1.5.2.) Miejscowość: Tomisławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-290
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: (43) 829 46 85
1.5.8.) Numer faksu: (43) 829 46 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pow@tomislawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipdomdziecka.
tomislawice.spsieradz.finn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Placówka opiekuńczo - wychowawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W
TOMISŁAWICACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21dc3da3-a1e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039877/01 z dnia 2021-04-26
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039877/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26 07:19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023996/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W
TOMISŁAWICACH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip-domdziecka.tomislawice.spsieradz.finn.pl/bipkod/008
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu
elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO pkt. 16 SWZ Klauzula informacyjna, o której mowa w
art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039877/01 z dnia 2021-04-26
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PO-W.261.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: „TERMOMODERNIZACJA PLACÓWKI OPIEKUŃCZOWYCHOWAWCZEJ
W TOMISŁAWICACH”Na przedmiot zamówienia składa się m.in.
następujący zakres:: 1) Wymiana okien drewnianych 2) Docieplenie stropodachu budynku
głównego3) Docieplenie stropodachu łącznika4) Docieplenie ścian budynku5) Remont części
zewnętrznej podpiwniczenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w
Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 4 SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne
roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039877/01 z dnia 2021-04-26
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie
spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium okres gwarancyjny i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie minimalnych warunków jeżeli: a)
Zdolność technicznaWarunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia porównywalne
rozumie się wykonanie robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00
złotych brutto (każde).Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie
dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. W przypadku robót budowlanych, których
wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej
waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania
robót (w przypadku robót budowlanych rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).b)
Zdolność zawodowa:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:- Kierownik budowy –
posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym,
posiadający min. 3 lata doświadczenia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039877/01 z dnia 2021-04-26
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia,
o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust 1pkt 1 ustawy Pzp.tj. Z postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę:1) który naruszył obowiązki dotyczące płatności
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o
którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania
ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych
należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: - Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane – wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.- Wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane – wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty.- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę,
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane – wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039877/01 z dnia 2021-04-26
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
dokumentów – inne dokumenty.- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę,
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których
mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1170), sporządzone wg załącznika nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Przedmiotu zamówienia;2)
zmiany wynagrodzenia z powodu zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i
usług (VAT);3) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności
siły wyższej,b) wystąpienia warunków uniemożliwiających zastosowanie technologii
przewidzianej w Dokumentacji, jeśli spowoduje to wstrzymanie robót lub uniemożliwiających w
ogóle wykonywanie robót na okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych następujących po sobie –
potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, lub zastosowanie, wprowadzenie
innej/lepszej technologii robót - przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o
tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, lub konieczność opracowania i wdrożenia nowej
technologiic) wydania zakazu prowadzenia robót lub wstrzymania robót przez organ
administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazu lub wstrzymania nie nastąpiło z
przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność - przy czym przedłużenie terminu
realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi, na jaki Wykonawcy
zakazano prowadzenia robót lub wstrzymano prowadzenie robót,d) wystąpienia kolizji z sieciami
lub urządzeniami gdzie celem rozwiązania niezbędne jest opracowanie projektu zamiennego,
jeśli spowoduje to wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych - przy czym
przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,e) w przypadku
konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz uniemożliwiających
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039877/01 z dnia 2021-04-26
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
wykonywanie robót, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o czas niezbędny na
wykonywanie robót po uzyskaniu powyższych badań, ekspertyz lub analiz,f) zaistnienia
konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w Dokumentacji przy czym
przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwać będzie opracowanie nowych
rozwiązań projektowych,g) konieczności wykonania robót zamiennych - do których wykonania
wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta - rozumianych jako wykonanie przez
Wykonawcę Zadania w sposób odmienny od sposobu określonego w
Dokumentacji.Konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi w sytuacji, gdy: -materiały
przewidziane w Dokumentacji lub ich równoważniki nie mogą być użyte przy realizacji z powodu
zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi;-w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła
zmiana przepisów prawa budowlanego;-w czasie realizacji budowy zmienią się warunki
techniczne wykonania;-w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały bądź inną
technologię.h) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron Umowy,i) w
przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w Dokumentacji zmian, powodujących
wstrzymanie lub przerwanie robót, stanowiących Przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w
Dokumentacji oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania
opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy – jeśli zajdzie taka
konieczność oraz o czas niezbędny na wykonanie robót wynikających ze zmian Dokumentacji -
jeśli zajdzie taka konieczność, przy czym czas na wykonanie zostanie zweryfikowany i
zaakceptowany przez Zamawiającego,j) szczególnie niekorzystnych warunkach
atmosferycznych, przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze sztuką
budowlaną, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te mają bezpośredni wpływ na
niemożliwość realizacji przedmiotu zamówienia;4) możliwość wprowadzenia lub/i zastosowania
innej/lepszej technologii wykonania robót.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09
Link do ogłoszenia na stronie Urzędu Zamówień Publicznych:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b4ab28d1-54c7-4a3e-b27f-083a5016c1a0